handige gids

online alles wat u zoekt

Praktisch advies voor bedrijven

Zeker in deze tijd is het belangrijk dat we elkaar een handje helpen. Juist nu hebben wij behoefte aan persoonlijke service. Laatst belde ik voor mijn telefoon naar een bedrijf toe die mij met mijn probleem kon helpen. Toen kwam ik eerst in een wachtrij waarna iemand mij vervolgens maar lastig te woord kon staan. Vervolgens werd ik een aantal keer doorverbonden waarna ik te horen kreeg dat ze er niks aan konden doen. Dit kan heel anders. Er bestaat namelijk iets als telefoonaanname service en live chat service. Deze services zijn in te huren door bedrijven die hier behoefte aan hebben, bijvoorbeeld door te weinig eigen capaciteit. 

Het uitbesteden van je telefoon

Wat is precies een telefoonaanname service. Nou eigenlijk spreek een telefoonaanname service redelijk voor zichzelf. Je kan namelijk het opnemen van je telefoon als bedrijf uitbesteden naar een ander bedrijf. Dit bedrijf is getraind aan het officieel beantwoorden en te woord staan van klanten. Ze moeten alleen nog even getraind worden in de fijne kneepjes van jouw bedrijf. Maar een telefoonaanname service kan naar mijn mening een goede oplossing zijn. Sommige bedrijven kunnen het aantal belletjes op dit moment niet aan. Een telefoonaanname service is hier perfect voor omdat een telefoonaanname service dit probleem volledig uit jouw handen kan nemen. Zelf heb ik meerdere malen een goede ervaring gehad met bedrijven die hun telefoon hebben uitbesteed. 

Een live chat uitbesteden

We weten allemaal wat een live chat service is. Een live chat service is zo’n pop-up persoon die je via een chat kan helpen. Bedrijven kunnen deze live chat service ook voor je overnemen. Het werkt hetzelfde als de telefoonaanname service. Met de live chat service nemen ze jouw chat over. Als klanten dan gebruik maken van de live chat service op jouw website komen ze in contact met het andere bedrijf. Door de live chat service uit te besteden kan je als bedrijf focussen op de groei van het bedrijf zonder de hele dag gestoord te worden. Daarnaast kan je voor lokale en goede service zorgen als je de live chat service en de telefoonaanname service uitbesteed. Dan praat ik de volgende keer tenminste niet met iemand die geen kennis van het product of de dienst heeft, maar met iemand die de bedrijfscultuur kent, op de hoogte is van alle eigenschappen van producten en mijn probleem begrijpt. Dat hebben we deze tijd namelijk hard nodig.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2021 handige gids

Thema door Anders Norén